قیمت فروش عمده گوجه خشک در بازار ایران سال 1401

خدمات فروش عمده گوجه خشک با کیفیت بالا، مورد استقبال خریداران و تجار فعال در زمینه عرضه خرده این محصول است.

فروش عمده گوجه خشک در بازار ایران سال 1401

فروش عمده گوجه خشک ما در شرکت پایار تجارت زمردین با تضمین کیفیت و قیمت محصول ارائه می شود. ما گوجه تازه را با کیفیت بالا از کشاورز خریداری کرده و با طی فرآیندهای مربوطه به گوجه خشک مرغوب تبدیل می کنیم. تمامی مراحل شستشو، خرد کردن، خشک کردن، بسته بندی و نگهداری در مجموعه ما با رعایت نکات فنی و بهداشتی لازم انجام می شوند. گوجه به صورت خشک شده کاربرد بسیار زیادی در آشپزی دارد. برخی افراد حتی از پودر گوجه خشک به جای رب به عنوان چاشنی غذا استفاده می کنند.

فروش عمده گوجه خشک

خریداران عمده گوجه خشک

خریداران عمده گوجه خشک به چند دسته تقسیم می شوند. گروه اول کسانی هستند که خرید عمده این محصول را به منظور کاربرد در رستوران و غذاخوری خود می خواهند. گروه دوم عرضه کنندگان پودر گوجه خشک هستند که این محصول را در حجم بالا خریده، پودر کرده و  به بازار می فرستند. گروه سوم عرضه کنندگان خرده گوجه خشک در بازار می باشند که این محصول را به صورت عمده خریده و با احتساب سود اقتصادی خود در بازار عرضه می کنند. تمامی این افراد به کیفیت و قیمت این محصول توجه ویژه ای دارند. در حقیقت آنها به دنبال خرید گوجه خشک با کیفیت بالا و قیمت پایین هستند. این مهم تنها در صورتی  ممکن می شود که خرید عمده گوجه خشک از تولید کننده معتبر انجام شود.

فروش عمده گوجه خشک

قیمت فروش عمده گوجه خشک

جهت اطلاع از قیمت فروش عمده گوجه خشک می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. قیمت تمامی محصولات در مجموعه ما به صورت روزانه آپدیت می شوند. مسلما قیمت گوجه تازه یکی از موثرترین عوامل در تعیین قیمت گوجه خشک است. کارشناسان ما آماده ثبت سفارشات و پاسخ به پرسش های شما قبل از خرید هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما